Ve srovnání s aktivní investicí společností na Tchaj -wanu, Číně a čínské pevnině v oboru microled může investice výrobců korejských panelů v této oblasti zpomalit kvůli vysokým výrobním nákladům, nedostatečné poptávce na aplikaci a nedostatečné ziskovosti v důsledku přehřáté konkurence.
Podle průmyslových zpráv v Jižní Koreji, Samsung Display (SDC) a LG Display (LGD) upravují své microled obchodní strategie.První z nich plánuje pokračovat v investování do výzkumu a vývoje, ale rozhodne, kdy rozšířit své podnikání na základě tržních podmínek;Společnost LG zpočátku snížila své personální obsazení pracovní skupiny a v současné době diskutuje o různých plánech nasazení zaměstnanců.
Zasvěcenci průmyslu poukazují na to, že displej Samsung a LG Display zpomalují své obchodní plány Microled hlavně proto, že tržní potenciál nesplnil očekávání.Jedním příkladem je, že podle zpráv Apple na začátku roku 2024 zrušil své partnerství s Microled Smartwatch Ames Osram.
Microleds mají nízký výnos a vysoké náklady kvůli potřebě velkého množství technologií pro přenos LED na substráty.Tento typ vybavení je poměrně drahý, takže je obtížné dosáhnout rozsáhlé výroby bez jasných zákazníků.
Kromě toho je současná aplikace microled omezena hlavně na televizory.Vzhledem ke zvýšenému investičnímu obtížnosti neexistují téměř žádné produkty používající Microled v zařízeních IT běžných, jako jsou displeje, chytré hodinky a chytré telefony.Roční prodej televizorů Microled po celém světě je pouze 1000-2000 jednotek, mnohem nižší než LCD TV (200 milionů jednotek) a TV OLED (8 milionů jednotek).
Ve výše uvedeném kontextu, Sony of Japonsko, Youda Optoelectronics a Qunzhuang Optoelectronics na Tchaj -wanu, Číně, Číně a Aledia z Francie se snaží rozšířit řadu aplikací mikrolezených produktů, což odráží, že velikost trhu je malá, počet je početKonkurenti roste.To také způsobuje, že společnost Samsung Display a LG Display zaujme opatrný přístup při rozšiřování investic.Zobrazovací průmysl poukázal na to, že tyto dvě velké společnosti se domnívají, že v současné době je obtížné dosáhnout podnikání v Microled, takže se v případě zvýšení poptávky produktu zváží pouze rozšíření investic.